- Pacific Rim - 2/10
- Red Riding Hood - 6/10
- Return to Sender - 3/10
- Mohawk - 3/10
- Deadgirl (for the 6th time?) - 10/10 cannae get enough.
- My Teacher, My Obsession. - 2/10
- Dismissed - 3/10
- Evil Dead (Remake) - 2/10
- Chemical Wedding - 5/10
jan 2 2019 ∞
jan 23 2019 +